halo hye sume...blog aku yey!













akhirnya rajen gak aku buat blog neh hehehe...hasil ketekunan aku pagi neh..koba koba layan bende alah nih hahaha....sukses! sukses!...tapi nnti free aku rajenkan diri apload gamba...arini byk keje kene setel beb...hahha...sakit pale..nk window soping on9 pon aku rase cam x sempat neh hahha...syabas cuda..syabas!...

so sini aku nk maket tee custom aku...so kalo korang nk tgk sample leh la gi kat http://didaijau.fotopages.com leh la tgk hasil karya yg penah aku buat dulu...kat sini aku lom masuk pix br lg...nnti aku masukkan...aku nk bagi bende alah ni idop dulu..lame dah aku terbengkalai neh...so kalo minat nk orde leh emel aku syudazenal@yahoo.com takpon meh ym...add aku ek...kalo aku on...aku jawab ler kalo tak de tinggalkan je msg kat situ nnti aaku reply x pon emel aku senang kan...sms pon bole 016-629 1551 k

pepehal pon trimas duluuu hehehe.....

Comments