salam halo hye...aku seorang yg malas nk apdet blog kakaka..
.aku masuk gamba je kan adehh...
bizi bebena dis wek la tak tau mana satu nk di capai...ngan namecard nye ngan magazinenye ngan design stickernye adehh...malam aku nk rest..aku buat la menjait nih ahaks..aaaa lege rasenye ati ini bile pegang jarum itu...layannn... :P emm kepade sume yg penah supot aku orde dr aku trimassss bebanyak btol...aku sayang korang! aku pon sayang diri aku...

so kepade sesapa nk br tengok teruja lak nk ada selai gak cam derang..leh la emel aku korangnye orde ... ala send je...aku konfem balas..kalo btol emel korang sudah sampai kat emel aku ahak ahak...ni emel aku syudazenal@yahoo.com..kalo rase cam rajen leh gak ym tros...same add ngan emel jek...kalo malas nk emel nk bukak komputer korang leh sms aku jugak 016-629 1551...kalo aku ada kedit aku reply dan dan kalo diam je pepaham la...kedit takdok tapi aku akan reply jugak bile aku dh topup ka ka ka...biasa la aku...manjang lupe kedit dh out kah kah kah...so sesape yg ade bykkkk mase kite leh diskas kat ym..aku suke beburak kakaka... :P
aku pon nk sakit pale nih dok ngadap bende alah ni lelama...sakit mate aku weyyy...k la pepehal roger roger la aku ek...anyway thanks sudi singgah blog setengah masak nih...nnti la aku ejas bg cantik...

Comments