selamat berpuasa kepada semua

salam hye sume...
aku malas betol nk tulistulis ni tapi sbb nk bulan pose byk free time apesalah tulis lak kali nih huhu...kepada sume yg br masuk blog tokeybaju ni welkame diucapkan dan ribuan terima kasih sbb sudi singgah sini...tengok hobi i ini hehe...kalo suke berminat leh la join skali orde utk dijadikan hadiah untuk diri sendiri atau pada sesapa je la hehe...


mcm mcm orde dr kastemer...aku ikut je ape derang request...sbb kadang idea derang lg best dan bernas hehe...so name pon tee custom so leh la folo ape derang nak...nk orde selai pon ok je...ade yg nk pakai sendiri ade yg nk bg bf/gf ade nk bagi adiah besday kengkawan ade nk buat famili day ade nk buat frame huhu...ade nk buat pakai gi jejalan ade nk buat pakai kenduri ade jugak yg buat untuk besday party hehe...sungguh kretif derang ni...aku suke org yg kreatif ni hehe...

buat baju ni hobi aku sebenarnye...aku suke buat satu bende tu kalo menjadik...kadang ade yg cam x berapa nk jadik aku sendiri rejek hehe (lom sempat kastemer rejek aku dh rejek dulu) hehe...aku buat mane aku rasa lawa dan puashati kat mate aku...aku rasa puas bile dpt siapkan huhu tapi sejak kebelakangan ni kalo orde terlampau byk atau terlampau cepat nk aku akan gune mesin...mane yg sempat aku jait tangan aku akan abiskan dengan jait tangan...harga sama je (aku malas nk pening pala bezakan harga) selalunye harga baju aku x display sbb harga baju ikut camne design kastemer nk...design custom harga pon custom hehhe...so far xde la mahal na..biasa je aku pon leh ikut bajet kastemer nk...kadang kalo derang nk murah..derang pos tee derang sendiri then aku amik upah jait dan design je la...senang pon senang sbb xde masalah saiz...konfem leh muat huhu...


so kalo sesapa berminat nk jugak baju cam ni leh la bg orde kat emel aku k (sbb senang aku nk reply secepat mungkin) syudazenal@yahoo.com takpon sms je aku 016 629 1551 kalo aku ade kedit aku misti teros reply..kalo aku diam tu paham paham ler x bateri mati misti kedit abisss huhu...kalo orde tu sile le bg nama ek kalo x misti aku tanye 'sape tu' huhu kalo sini x byk gamba korang leh layari katalog aku http://didaijau.fotopages.com sane ada byk jugak la sample kalo x puas jugak korang request dr aku design lain yg lom sempat aku nk upload itu huhu...oke la aku pon nk sakit jari...aku relek dulu pepehal aku sambong kendian k

trimassss...

Comments