Frame Orang Kawen...saje suke suke...


ni jiran kedai aku orde untuk dia bg adiah kat kazen dia...memule dia nk print je cam poster..pastu aku cadangkan la..ape kate kite wat bende cambest sket hehe.. (saje gatal bg idea) so dia terima hehe aku soh dia pilih gambo yg dia bekenan..dgn syarat SONANG! hehe simple simple je..so dia pilih gamba cenggitu...seksi siott hehe nampak bahu aweks itu...dia kate biarkan...kazen dia misti suke huhu...so aku add la nama pengantin..tarikh kawen bagai...so jadik la camni hehe..lama dah pix ni..arini br sempat nk upload tu pon bile kemas kad kamera aku ni tadi hik hik...silap silap dah mabuk pengantin ni skang hek hek...so ni la produk terbaru aku...dgn design camni aku cas dia rm30 je...ikut bajet dia..so aku gune je frame ikea yg belambak kat kedai aku ni hehe..dah la cantik, sempoi, ringan dan ada branddd hahaa...korang pon leh orde kalo nk hehe bukan gamba org kawen je..gamba korang satu famili pon boleee(aku katunkan la muke korang) kekeke...takpon nk letak nama anak korang pon bleh...pastu hias hias la ape patut...oke tunggu whats next plak...tata...

Comments

ynadona said…
hye..camne nak order yg ni ye?harga camne?
Cik Puan Fia said…
salam mcm mana nak order ya saya suka sangat2 nie..dah tak sabor nak order....saiz dia besar mana ya...email me ya...
Cahaya Petunjuk said…
Salam..
saya berminat nak tempah frame kawin ni..mcmna ye caranya...