salam aidilfitri...maaf zahir batin

hye sume salam aidilfitri..maaf zahir batin

cuda br abis pantang so cuda br leh update blog cuda setelah sekian lama x masuk sini..harap maaf kalo cuda x reply msg yg u all anta..cuda dok umah mak..xdok lak internet nk cek emel..dan mak konfem la marah kalo dok ngadap pc time time pantang..."cudaaa tgk anak ko..bukan tgk pc tu..pc tu x nanges dooo anak ko nk susu tuu.." gitu la kata kata ibunda aku kalo aku gi ngadap pc time time pantang hahaha...so aku kene la folo ape bunda kata supaya x kene sumpah jadik keta kebal nnti...(takot aku) aku pon x relod fon aku sepanjang aku pantang sebab aku ni kelam kabut kalo nk kene buat byk keje dalam satu masa..huhu...so aku amik keputusan...berehat sebentar dan mengadap hero kecik aku tu je la...skang hero aku dh agak tembam sbb byk minum susu...(fully fb lagi tuu) sementara stok masih ada ha ha ha...so skang aku bwk my hero gi kedai utk sama sama merajinkan aku bekerja hehe...nama hero aku kedua ni aisar dzulqarnain...start arini aku nk update balik sume job job aku yg tertinggal dulu..

aku x info awal yg aku masuk wad sbb aisar kuar awal dr tarikh so aku cam x sempat nk info sume kastemer yg aku dh on time...x sabo sabo aisar nk kuar..sbb tu aku lupe nk maklomkan kat blog aku ni...misti ramey tertanya kenapa blog aku tetibe jadik sunyi kan..insyaallah pasni aku idopkan kembali blog ini..dengan semangat baru..aku dh fully sehat setelah 9 bulan aku rs badan aku manjang x best..(agaknye bawak budak) loya loya selama 9 bulan dah abes..so skang aku nk makannn...(jgn sampai gumuk sudah) alhamdulillah sume dh oke...mate aku yg dulu manjang kelabu pon dh oke...sakit badan pon dh ilang...so sesapa ada ape ape nk tnye leh emel aku k syudazenal@yahoo.com
thanks sume..muahh love u all!

Comments