mari la orde...lalalalala...

salam hi...lama x membebel kat sini huhu... kejap jek dah masuk bulan12 ek? pejam celik pejam celik..tadaaaa.... rini aku kene tulis je sbb hard disk aku menggong utk aku upload pixie...huhu...selamat membaca la korang hhihi... aku mintak maaf kalo ade emel korang aku reply lambat..bukan pe..kat kedai aku ni..tenet salu la wat hal...aku masuk dia dc..aku log in dia log out...abah dia la... hehehe.... tp donwori aku misti replyyy gak..kalo emel korang bebetol masuk inbox aku... kalo korang inbox kat fb...amat dialukan jugak emel aku kat yahoo..supaya kalo xleh masuk fb aku masih leh baca di emel yaho aku huhu... kalo malas gak korang sms je la aku ek..(hrp aku ade kedit kt reply time tu ehhee)

kalo korng rs leceh...sonang sonang walk in je kat kedai aku... kat seremban parade ni ha...belok kanan...teros..tingkat satu... jalan teros..haa da jumpe... kalo sesat tnye konter pertanyaan k :P minggu ni aku nk siapkan byk baju famili day... famili GAN, famili simpson, famili angry bird, famili princess, famili smurft... famili robot...dan famili yg aku xhengat..sbb dh start ngantok nih hhahaa... nnti dh elok hard disk aku upload pixarrr ek hehehe..oke kalo korang nk tnye pepe leh la tros emel aku/fb aku/sms aku..atau ape ape korang rs boleh la..

emel: syudazenal@yahoo.com
fesbuk : dida zenal
sms: 016 629 1551

jgn la miskol 9 kali berturut turut ek kalo aku nk pick up...sms la..ek...tngan den ade 2 je ha ...hehee oret TATA...

Comments

Unknown said…
salam tuan tanah ijau... :)

den jorit aje blh tak?? maleh ar nak melintas ke sebelah... :p