Customade Guestbook



Hi... lama aku x update blog...sibuk dengan keja keja kawen 2 minggu ni... ni salah satu keja kawen yg aku terbaru siapkan... ~Wedding Guest Book ~ kali ni sbb pengantin request cam mencaba minda..aku kene try bende baru..jimat masa dan uwang..hasil kire unique dan rare jugak la hehe... pengantin bg sendiri album ni...so aku deco kan ikut kesesuaian dan bajet..album yg dia bg pon dah la satu je dan dh sedia kala cantik..so aku kene buat dengan penuh ati ati...xleh nk try merai..sbb bende nye ade satu je...kalo rosak padan muke aku kene ganti lain... deco pon aku wat simple je..supaya x nampak heavy...bunge kat depan cover tu timbul woo... kalo letak kat library konfem penyek bunge tu.. hihihi... ok anyway thanks to pengantin lina aiman & linda safarul... :)

Comments