kad raya / invitation card





Salam, selamat berpuasa... lg 5 ari nk raya dah pon eh .. lama x update blog sepanjang bulan puasa hehe... kene siapkan angpo angpo cumil ni... pastu kene pindah kedai.. pastu byk keje design yg mencaba minda hahaha... so ni antara angpo dan kad raya yg aku dh siapkan sepanjang aku x update blog aku :P byk lagi pix pix yg lom aku upload dr kamera hehe... thanksss alot kepada sume yg telah mengorde.. ade yg nk aku x sempat buat... sbb lambat sangat request hihi... ade yg aku dh reply x balas balas msg aku... haha xpo la rezeki org... sapo copek dio dapek hehe... taun ni aku masih buat custom angpo saiz kecik dan saiz besa... bole tahan jugak request dari customer customer lama dan baru... ikut tema baju raya taun ni la... nk corak corak tribal la.. nk katun katun laa... nk tarok gamba sendiri... ngan aku bole je :) no hal.. yg penting ko kene bgtau ape ko na aku designkan :) ok pepehal pon nk wish dulu selamat ari raya.. maaf zahir batin ek.. :) tq




Comments