Guest Book yang simple dari aku :)










Ni contoh guestbook versi aku yg beberapa org xberapa nk setuju la.. suke ati masing masing... aku buat yg mampu milik... hehee simple... senang nk simpan.. ade 3 saiz setakat ni lah.. a5, a4 dan a3 saiz lain lain pon bole sbb aku mmg suke bende custom ni cuma HARGA la kot korang terperanjat katak lak.. so ni harga yg xterperanjat katak punye hihihih... paling murah rm60 untuk saiz a5 - kiut miut :)  paling besa rm120 a3 bole sign pakai pen sharpie lagi u hehe.... design cover korang leh request nk camne... isi dalam aku akan buatkan ikut tekak aku hahaha.. (maksudnye ikut kesesuaian sama ada utk majlis kawen ke aqiqah ke birthday ke la) hehee... 6 page depan full colour aku bg korang free... hard cover pon cover... belah dalam print b/w ade corak eh.. bukan plain... :) k la nk orde korang PM je la aku.. pjg lak nk tulis sini... 
syudzenal@yahoo.com
fesbuk: dida zenal
tadaaa...

Comments