Hantaran / gift box






hehe... terjebak lak aku dalam membuat hantaran kali ni :) hhe
cam biasa aku misti nk wat yg simple dan praktikal jek hehe... kali ni aku just guna box utk buat hantaran adik aku.. adik yg last ni.. so faham faham la sume akak ngan bg ko 
dh start bizi ngan anak anak.. so kitorang wat yg paling senang keje heee :) but still nisee!! 
tema nk stripe stripe + polkadot sket + kaler x garang :) ade mini teddy bear dan lite colour flower
hehe.. bantal tu ganti dulang hantaran..bantal pon handmade tu sume jait sendiri
mmg kitorang malas nk bwk dulang hantaran masa gi hantar so aku buat la bantal..bantal senang nk penyek penyek dalam bonet keta kua..kua..kuaa.. tadaaa.. ni ler hasil dia.. sempoi jek sume bahan xde yg pakai gam
so sume brg leh guna balik lps abis kenduri... geram aku tgk bakul yg dh kene gam.. pastu reben dh jadik buruk itu.. so aku x nak gamkan ape ape kat bakul dan kotak haha...ikut citarasa masing masing la kan :) 
anyway bende dah selesai.. lega macik ha... pasni kita wat photobooth plak.. 

Comments