Majlis Perkahwinan my bro :) sume handmade by me :)


 sign jalan yg oldskool.. masih pakai kayu dan pacak di rumput :) 


 ni wedding card aku buatkan utk kame dan kama .. 
tema mason jar :) kenapa? tah.. xtau nape nk sangat buat design ni hehee... 
sbb xde org nk bising.. aku proceed jek... hahaa... oke la len sket dr yg biasa ..
 dok wat petak kan... lgpon ni kad kawen last aku buat utk adik adik.
. dh abis adik da hehe.. bg yg unik sket.. supaya macik macik yg dapat tu
 leh wat jadik penanda buku keh keh keh... (kalo macik tu baca buku la) 
kalo korang nk orde bole bole bole
pm aku eh.. mmg pale korang sama la ngan aku tu.. benggong haha
fb: dida zenal
wasup: 016-6291551
emel syudazenal@yahoo.com



 ni goodie guest utk kengkawan mak... 
pen yg di deco sampai comel :) satu munge rose satu lgi simple heart.. 
suke pe kawan kawan mak dapat pen.. leh bwk gi kelas agama :D
nk orde yg ni pon boleeee hehe... pm aku
016-6291551 utk yg terer wasup
fb: dida zenal yg terer men fesbuk
kalo terer emel : anta orde kat syudazenal@yahoo.com


 ni ler photobooth yg aku siapkan utk majlis wedding kame dan kama... tema ala ala rustic la konon tapi versi coboi.. hehe simple touch up jek sebab aku suke simple jek.. perantin dok diam diam senyum hokeyy... kalo korang nk  tempah props tu as deco photobooth korang bole la pm aku tros
fesbuk : dida zenal


tu flagline nama perantin dan props.. 
korang leh gak nk tempah gitu ngan aku... 
tgk ler pjg mana nama korang k... ni tema dia rustic.. 
aku x jumpe kain guni.. so aku printed kain guni hehe :) 
PM/INBOX : dida zenal (fb)
atau emel orde syudazenal@yahoo.com

salam uoll.. 
lama x update kat sini.. sebabnye aku dok bizi menyelesaikan masalah majlis kawen adik i yg coboi ni... adik last so gatai sangat tangan ni nk buat sume sendirikkk... daripada kad kawen ala ala botoi tu.. sign jalan tradisional (masih pakai kayu dan cacak di rumput)
photobooth merangkap pelamin... goodie utk guest mak :) props, flagline, meja perantin, candy booth (xsempat amik gamba) sbb cepat na makanan abis huhu... sangat puas atiii..
aku rs riang sekali :) thanks incik aki (laki den).. sudi tolon setolon tolonnye siapkan mana yg xsempat abis hehe.. mak, klong.. ni sume ajk kuat :) skang dh selesai pon majlis
br aku bole start kereja balik :) ... hati berbunga-bunga..  :D 
tahniah kame dan kama.. 20 disember 2014 

Comments